piątek, 23 września 2016

11/2016 sweter Jay dla najmłodszej

Jaki jest Jay?
Jay jest fajny!
Ciepły, miękki, dobrze leży... Córa go uwielbia i bardzo chętnie nosi. Do zabawy, na placyk, na spacery - super!
A do tego wydziergał się błyskawicznie. Żyć, nie umierać!






Wzór Jay Sweater można kupić na Ravelry u projektantki Danskknit, a ja miałam przyjemność testować. Druty nr 6,0, użyłam wełny Patons Silenzio Chunky (mieszanka z alpaką, więc jest bardzo miękki) i potrzebowałam 6 guzików.

A to nasze "kamieniołomy":



Pies też w raju:

A poza tym, uwielbiam kwiaty jesieni! I kwiatowych mieszkańców też.







A poza tym, uwielbiam kwiaty jesieni! I kwiatowych mieszkańców też.

4 komentarze:

  1. Śliczny sweter :) Szkoda, że mam dwie lewe ręce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dwie prawe... jako leworęczna ;)
      Dzięki za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Fantastyczny sweter :-) Doskonały na chłodne dni.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Od razu się człowiekowi chce więcej :)

      Usuń